Kasa rezerwowa

Niestety czasami zdarzają się niespodziewane awarie, którym nie sposób zapobiec. W takich sytuacjach dobrze jest mieć mieć kasę rezerwową, która będzie stanowić dla nas ratunek, podczas gdy główna ulegnie uszkodzeniu. Jeżeli nie posiadamy kasy rezerwowej, sprzedaż musi zostać natychmiastowo zatrzymana.

Czy kasa rezerwowa musi zostać zgłoszona do Urzędu Skarbowego?

Zdecydowanie! Wręcz musimy o tym pamiętać, aby uniknąć niepotrzebnej kary. Posiadanie rezerwowej kasy fiskalnej online Poznań lub innej nie jest naszym obowiązkiem. O jej kupnie decydujesz jedynie ty. Usuwanie niektórych awarii potrafi trwać nawet kilka dni, dlatego kasa rezerwowa to świetne rozwiązanie na zaś.

Sprawnie działająca firma informatyczna

Jak korzystać z kasy rezerwowej?

Podobnie jak w przypadku kupna głównej kasy fiskalnej, powinniśmy wprowadzić zgłoszenie do Urzędu Skarbowego, dalej następuje fiskalizacja. Kasa rezerwowa podlega również obowiązkowym przeglądom. Obie kasy praktycznie nie różnią się od siebie pod względem wymaganych procedur.

Kwestia strat lub korzyści finansowych

Tak jak już wspomnieliśmy, brak kasy rezerwowej oznacza natychmiastowe zaniechanie sprzedaży. Dla niektórych punktów są to olbrzymie straty finansowe. Same awarie kas zdarzają się stosunkowo rzadko, ale kasa rezerwowa zawsze generuje doskonałą opcję zapasową.

Sprawdź nas!

Konsultacje i doradztwo są za darmo!